מה זה רול אפ ולמה כל בעל עסק חייב אותו?

בעולם שבו שיווק ופרסום הם חלק בלתי נפרד מכל עסק, מותג או חברה – משהו שאם לא עושים בו שימוש בדרך כזו או אחרת, נשארים מאחור ומאבדים לקוחות – אחד ממוצרי השיווק הטובים הוא הרול אפ.

רול אפ הוא סוג של פוסטר המודפס על בד מיוחד שמגיע בדרך כלל בגודל של 200/85 או בגדלים אחרים בהתאם לצורך או לדרישות הלקוח ומאפשר להציג מסר פרסומי כזה או אחר כמעט בכל מקום שאנו בוחרים.

רול אפ

מהם היתרונות של שימוש ברול אפ?

  • בולטות – לרול אפ יש גודל מרשים ולכן כל מי שנתקל בו, לא יכול לפספס אותו גם אם הוא ממהר, בדרך לפגישה חשובה או באמצע שיחת טלפון. הרול אפ בולט בשל העובדה שהוא נחשב למוצר דפוס גדול באופן יחסי וממוקם בדרך כלל במקום מרכזי ולכן כל אחד שעובר במקום, יכול לראות אותו. למעשה, הרול אפ מאפשר לנו ליצור רמת חשיפה גבוהה כמעט לכל דבר שקשור לעסק שלנו ודרכו ניתן ליצור סוג של חיבור למותג שלנו מבלי להתאמץ.
  • ניידות – את הרול אפ אפשר להציב בכל מקום – חללים פתוחים או סגורים, כמעט בכל מזג אוויר. בנוסף, ניתן לקפל אותו בקלות וכך להעביר אותו ממקום למקום.
  • ריבוי מסרים – בעזרתו ניתן להעביר מידע חשוב כמו למשל שם הכנס או התערוכה, השעות והתאריכים הרלוונטים, מיקום, מחירים, מבצעים ושאר מידע שאנו רוצים לספק ללקוחות שלנו.

מתי כדאי לעשות בו שימוש?

כדאי לעשות שימוש ברול אפ בנקודות מכירה, בדוכנים, בכנסים, במשרדים, חנויות, כשאנחנו יוצאים במבצע מיוחד או שהחלטנו להרחיב את העסק שלנו עם שירותים או מוצרים חדשים ואנו רוצים לספר עליהם ללקוחות שלנו בצורה יעילה. בנוסף, ניתן לעשות בו שימוש בירידים או כאשר אנו יוצאים באירוע מיוחד ללקוחות בלבד.

הדבר החשוב ביותר שיש לשים עליו דגש הוא לבחור במעצב גרפי או בבית דפוס המתמחים בעיצוב רול אפים שכן מדובר בתהליך עיצוב שונה לחלוטין בהשוואה לפליירים או הזמנות למשל בשל הגודל ובשל הרזולוציה הגבוהה שנדרשת כאן לצד הדיוק.