איכות הסביבה

עשייה יעילה – שיפור פני החברה בישראל

בני אדם חיים בסביבה עירונית וכפרית ובתיהם, חצרותיהם וגינותיהם משמשים לבית גם למזיקים, וחרקים אחרים שאוהבים את קרבת בני האדם וניזונים מהמזון והאשפה שהם מייצרים. כאשר החרקים והמזיקים הללו נכנסים לבתים ומטיילים בחללים שונים בו. אזי מגיע הצורך לסלקם. הדרך המקובלת לעשות זאת היא בעזרת חומרי הדברה ומרססים למיניהם. העניין הוא, שחומרים סטנדרטיים אלו יעילים לתקופה קצרה ומתנדפים במהירות. כך כבר לאחר פרק זמן קצר חוזרים החרקים לטייל באין מפריע על השיש במטבח, בארונות ליד האוכל, במזווה ובעוד מקומות. שימוש בהדברה ירוקה יעיל מאוד ומסייע לאדם במידי וגם תורם לטווח ארוך מבחינת השמירה על איכות הסביבה.

הדברה ירוקה הינה שיטת הדברה מודרנית שנועדה לתת פתרון משולב. הראשון הוא פגיעה בחרק עצמו והפתרון השני הוא הימנעות מפגיעה בסביבה הקרובה לו. לכל חומרי ההדברה הוותיקים יש אפקט מצטבר של פגיעה בטבע ובערכיו, אם משום זליגתם למי תהום, בהיאחזותם בקרקע ובהשפעתם על יבולי וגידולי שדה ועוד. הנזק הינו לטווח ארוך ויכול לפגוע באיכות החיים ובבריאות של כל מי שמשתמש במשאבי טבע כמו מים, אדמה, חומרי טיוב קרקע ועוד. ככל שייעשה שימוש בחומרי הדברה ירוקה כן תגדל איכות החיים של האדם וסביבתו.

team-386673_640

השימוש בחומרים נטולי ריח ובעלי רעילות נמוכה לאנשים ולחיות המחמד מאפיין את שירותי ההדברה הירוקה. המדביר יעשה עבודתו תוך כדי פגיעה מינימאלית באדם וסביבתו. ההדברה נעשית לבית, לחצר ולגינה וכוללת מקומות אשר חרקים ומזיקים נוהגים להסתתר בהם. ירוססו ארונות מטבח, מזווה, פינות שונות בחדרי מגורים, ארונות בגדים מחשש להימצאות תיקנים ועוד. מחוץ לבית יעשה ריסוס סביב קירות הבית, בבורות ביוב, בתעלות שונות ועוד.

הדברה ירוקה נעשית גם לגינה ולצמחי גינה, ובמקרים אלו, יש צורך לבצע בדיקה של הצמחים עצמם ולטפל באופן ייחודי בצמחים נגועים. יש לזכור כי לא כל הגינה נגועה, ולכן, צורת טיפול פרטנית זאת, הדברה ירוקה של נמלים בשיטה חדשנית נעשית באמצעות פיתיונות רעילים שנדבקים לגוף הנמלים. הן מביאות אותו לקן ושם הנמלים מתפרקות ופוגעות (עם הרעל) במלכה. פגיעה כזאת היא אנושה ונועדה לחסל את כל הקן. מומלץ להשתמש בשירותי הדברה ירוקה למען הסביבה הקרובה והרחוקה.

מדבירים שמספקים שירותי הדברה ירוקה הינם בעלי רישיון רשמיים, ועושים עבודתם ביעילות. הם בעלי ניסיון וידע רב בתחום ויספקו שירות אישי לכל בעל בית. הם בעלי תודעת שירות גבוהה ובעלי אחריות לאדם ולסביבתו.

אולי גם תאהב...