עסקים

בית גלית איטליה ירושלים – מרכז הפאות לאישה החרדית

זה נכון שאישה חרדית מחוייבת לחבוש פאה על ראשה, ובכך להסתיר למעשה את שיערה הטבעי, אך זה לחלוטין לא נכון שהיא אינה יכולה להיות יפה, או שמטרתה היא לפגוע ביופיה של האישה. למעשה, כיום ישנו סט שלם של אפשרויות לעצב פאות בדיוק כפי שמבצעים עיצוב שיער רגיל, ולייצר רמה גבוהה של אסתטיקה שאינה נוגדת את חוקי ההלכה ואינה נוגדת את רצונה של האישה להשיג את האיזון בין חוקי ההלכה החלים עליה ובין רצונה לטפח את עצמה.

עיצוב פאות ממש כמו עיצוב שיער

עיצוב פאות, כפי שניתן ללמוד מפרסומים של בית גלית איטליה ירושלים, המתמחה בעולם הפאות לנשים חרדיות, היא פרקטיקה שנשים חרדיות רבות מגלות רק לקראת חתונתן. או אז מתעוררת ההצדקה לטיפוח הפאה ולעיצובה בצורה אטרקטיבית. במסגרת עיצוב פאה לקראת חתונה ישנן אין ספור פעולות עיצוב שניתן לבצע החל מבחירת הפאה המתאימה מבחינת גוונים ותצורה כללית, דרך הארכת פאה באמצעות תוספות, ממש כפי שמיושם בשיער רגיל וכלה בעיצוב הפאה מן היסוד לרבות גזירה, סלסול, תלתול, החלקה וכל פעולה אחרת שמעוניינת האישה לבצע על מנת להשיג מקסימום אסתטיקה.

מגוון רחב של פעולות עיצוב לפאה

בית גלית איטליה ירושלים מתמחה בעיצוב פאות לחרדים, ומציע כל סוג של עבודת עיצוב שניתן לבצע בשיער רגיל, גם בפאות, רק עם הרבה יותר חופש ואפשרויות בחירה ועם מגוון רחב של סוגי פאות מהם ניתן לבחור את הפאה המתאימה ביותר, באורך המתאים, בעיצוב המתאים ובגוון המתאים. במקום עובד צוות מקצועי המספק שירותי עיצוב פאות בזמן אמת, וכן מגוון רחב של דגמי פאות לבחירה.

עיצוב לפני חתונה ועיצוב שוטף

את שירותיו של בית גלית איטליה ירושלים ניתן לקבל בכל רחבי הארץ, לפני אירוע חשוב, ביום החתונה, לכלה ולכל בנות המשפחה, וכמובן באופן שוטף לכל אישה חרדית שרוצה לטפח את עצמה בתוך המסגרת המאפשרת של ההלכה. כל עבודות העיצוב מבוצעות על ידי נשות מקצוע שיודעות בדיוק את גבולות ההלכה ומקפידות על שמירת הכללים לצד מתן האפשרות של מקסימום אסתטיקה.

אולי גם תאהב...