נדל"ן

בנייה ברת קיימא במודיעין

מאז שנבנתה בשנות התשעים, העיר מודיעין הפכה להיות אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים בקרב אוכלוסייה מבוססת שמחפשת מוגרים באיכות חיים גבוהה במחירים סבירים. מאז שאוחדה עם הרשויות מכבים-רעות היא ממשיכה להתפתח בצעדי ענק במלוא מובן המילה. היא עיר שתוכננה היטב מהרחוב הראשון, כך שלכל מטרה בה הוקדשה מחשבה רבה, וחלק מהפיתוח אף נעשה בשיתוף התושבים ובהתחשבות בהם. הרחובות והשדרות בה תוכננו בצורה מתחשבת במגורי התושבים כדי לא לפגוע באיכות חייהם וברמת החיים הנהוגה בעיר. העיר ההררית במרכז ארץ, בדרך לירושלים, מציגה נופים יפים של הרים סביב לה, ועיצוב אדריכלי אורבני מושקע ואחיד. כך שלעיר יש מראה מובהק ואופייני לה מאוד, כזה שמושך את העין ומוסיף לאיכות החיים בה גם אסתטיקה ניכרת.

עיר ששווה להשקיע בה בנדל"ן

מודיעין נחשבת לערי שבה הכי כדאי לקנות דירה בימים אלה, עוד לפני שמתקבלות הכרעות ממשלתיות כלשהן שעלולות להשפיע על עליית מחירי הדירות. היא עיר שבה מחירי הנדל"ן נמצאים כל הזמן בעלייה ורכישת נכס בה נחשבת להשקעה טובה מאוד ומומלצת, גם אם אינכם מתכוונים לעבור לגור בה מיד. השקעה מובטחת בנדל"ן כדאי מבטיח תשואה מניבה, במקרה שתרצו להשכיר אותה, או למכור אותה בעתיד למטרת הרווח שתקבלו מהפרשי המחירים עם הזמן. למרות שהעיר כבר ידועה ברמת החיים שלה ולכן יודעים בדיוק מהי רמת החיים שמקבלים בה, עדיין יש תמיד סיכוי שהמחירים יעלו בה עוד, ולכן בין אם אתם רוצים להבטיח את המחיר ובין אם אתם רוצים להשקיע בעיר טובה ויציבה, זה הזמן לקנות בה דירה חדשה.

תכניות בנייה חדשות כל הזמן

מודיעין היא עיר נהדרת בעיקר למשפחות, ומוסדות החינוך והציבור בה ידועים באיכותם וברמתם הגבוהה. היא נוחה להגעה מכל כיוון בארץ, והיא קרובה לכל מקום שתרצו להגיע אליו במהירות. העיר מודיעין מתחדשת בתכניות בנייה חדשות כל הזמן. מנהל מקרקעי ישראל אינו שוקט על השמרים ומאשר תכניות בנייה והתרחבות אטרקטיביות כל הזמן. אחד מהפרויקטים של הבנייה החדשה בוודאי יתאים לכם ולטעמכם, לסגנון חייכם ולאורח החיים שאתם רוצים לחיות כמשפחה.

אולי גם תאהב...