עסקים

דוד קרויזר מסביר על ניהול דף פייסבוק

יחסית למדיות המוכרות לנו – פייסבוק היא מדיה די צעירה וטרייה מסביר לנו דוד קרויזר. האמת שהיא גם שונה מאוד מכל שאר המדיות ואנחנו מוצאים מותגים רבים שמנסים ללמוד אותה, להכיר אותה יותר לעומק ובעיקר להבין איך וכיצד למדוד אותה. כאשר באים לנהל את דף הפייסבוק חשוב מאוד לא לעשות טעויות בדרך. אלו לא רק שלא יתרמו לעסק שלנו אלא שאנחנו עלולים אף לאבד לקוחות בעקבות ההתנהלות הבלתי נכונה. נלמד מעט על הנושא של ניהול דף פייסבוק ונקווה שהם יועילו לאלו המעוניינים לשפר את דף הפייסבוק ולנהל אותו באופן חכם יותר.

קישור מהאתר שלנו לפייסבוק

פייסבוק זהו בעצם אתר עמוס בתכנים ולאו דווקא שלנו מדגיש דוד קרויזר. גם המתחרים שלנו נמצאים שם וכל מה שמתחולל שם מפריע מאוד לגולש לשמור על הריכוז בדף העסקי שלנו. לעומת זאת כאשר הגולש נמצא באתר שלנו הוא נמצא במרחב הרבה יותר בטוח מבחינתנו. מסיבה זו חשוב לתכנן את הקישור אל דף הפייסבוק באופן כזה שלא נאבד את הלקוח. כדאי להצניע את הקישור ולהשתמש ביתרונות של תיבת הלייקים. כך הגולשים שלנו ילחצו על לייק אך לא יעזבו את האתר שלנו.

הגיבו, התייחסו וענו לגולשים!

בעיה נוספת הפוגמת בהתנהלות הנכונה מול הלקוחות מוסיף דוד קרויזר זהו העדר תגובה. הלקוחות והגולשים כותבים לנו ואנחנו לא עונים ולא מגיבים. לאן כל זה מוביל? ברור לנו מה הם ירגישו… מסיבה זו חשוב מאוד לענות לכל אחד ולהתייחס לכל הודעה או שאלה. רק כך המותג שלנו יצליח להוכיח את עצמו ולקשור עם הלקוח מערכת יחסים מכובדת המבוססת על אימון.

אל תשלחו אף אחד לחפש אתכם בפייסבוק!

מותגים לא אמורים להורות ללקוחות שלהם לחפש אותם. אתם חייבים לתת להם כתובת מדויקת כדי שהם יגיעו אליכם ישירות. בדיוק כמו שלא תשלחו את הלקוחות שלכם לחפש אתכם בגוגל ועל הדרך הם ימצאו ויבחרו דווקא במתחרים שלכם…

השקיעו בדף שלכם

בדף הראשון אתם חייבים ליצור הרבה ערך ועניין. הכניסו פוסטים מעניינים במגוון נושאים הקשורים לתחום שלכם ואל תתמקדו רק במותג שלכם. לא את זה האוהדים שלכם מחפשים. שאלו והתייעצו עם הקהל, הם אוהבים שמעריכים את דעתם…

מלבד זאת חשוב שתבדקו מתי נהנה דף הפייסבוק שלכם מהופעות ותגובות רבות יותר. נסו ללמוד איזה תוכן זכה לחשיפה הכי גבוהה – קישור, תמונה סרטון וכדומה. למדו מה מתאים לכם והשקיעו בכיוון הנכון.

כמובן גם כאן מסביר דוד קרויזר, מומלץ מאוד להיעזר במומחים כשי שינהלו עבורכם את דף הפייסבוק או לחלופין שיעניקו לכם את הכלים ואת הידע הנכון בתחום ניהול דף פייסבוק כדי להפוך את דף הפייסבוק שלכם למשהו מועיל עבור המותג שלכם.

ליצירת קשר עם דוד קרויזר הקליקו כאן

אולי גם תאהב...