פינוי בינוי בירושלים
איכות הסביבה

הקמת אולפן הקלטות

כשמקימים אולפן הקלטות, יש להתחשב בכמה גורמים ובמיוחד כשמדובר באולפן הממוקם בתוך הבית שלכם. החדר חייב להכיל בידוד אקוסטי מיוחד לאולפני הקלטה, האטום מפני רעשי הסביבה, כדי שאף צליל לא רצוי לא ייכנס לכם להקלטה ויפגע באיכותה. בנוסף, על האולפן להכיל מוניטורים מיוחדים לאולפנים שיסייעו לכם לפקח על העוצמות, המקצבים וכדומה. פריטים נוספים וחשובים לאולפן הם כמובן מחשב מקצועי לעריכת סאונד עם כרטיס קול ייעודי להקלטות מוזיקה, תוכנות מיוחדות לעריכה, מקלדת שליטה ומיקרופונים.

איך שיר נולד?

הפקת השיר יכולה להיות תהליך ארוך ומורכב. תחילה, הזמר מתחיל לשיר, בשלב השני הוא עושה כמה טייקים לפי הפידבקים שנותן לו איש ניהול הסאונד, שיושב מעבר לזכוכית בחדר השני. לאחר כמה ניסיונות הקלטה, מחליטים על הטייק הכי טוב ואז איש הסאונד מתחיל במלאכת עריכת השיר. כאשר הוא עורך את השיר או בזמן שהזמר מבצע אותו, שניהם חייבים להיות מצויים ברמת ריכוז גבוהה שתספק להם את המנעד הכי טוב, הצליל הכי נקי והביט המושלם. לפיכך, על מנת להשיג את רמת הריכוז הזו, הם זקוקים לשקט מרבי שמושג על ידי התקנת הבידוד האקוסטי באולפן ההקלטה.

2015-12-31_1540

הבידוד האקוסטי המתאים

כיום מייצרים בידוד אקוסטי בשיטת  של הרכבה (Composite) מכמה שכבות:

  • שכבה לבלימה ונטרול זעזועים – Vibration Damper.
  • שכבת חסימה – Sound Barrier.
  • שכבה סופגת רעש – Pur Ormelamine. זאת השכבה העליונה במבנה הבידוד האקוסטי שמטרתה לספוג ולבלום את רעשי הסביבה.

 

Building contractor with blueprints

הבידוד עשוי מספוגים מסוג פוליאסטר ומלאמין העמידים בטמפרטורות קיצוניות. כמו כן, ניתן להזמין את המוצרים במידות עובי שונות לפי גודל החדר אותו תרצו לבודד.

אולי גם תאהב...