עסקים

השוואת מחירים של מייבשי אוויר ומסנני אוויר

מייבשי ומסנני אוויר הם חלק חשוב במערך פתרונות האוורור שמיועדים עבור הסקטור הפרטי, העסקי והמסחרי. במאמר הבא נסביר כיצד בוחרים אמצעי אוורור כאלה ומה עושים אם רוצים להשוות מחירים – אבל בלי להתפשר על איכות ועל ביצועים

פתרונות אוורור חשובים מאוד במדינה כמו ישראל ויש להם השפעה ישירה על התפוקה של בתי עסק, מפעלים, מרכזים מסחריים ועוד. בכל אחד מהמקרים האלה, מה שעושים על מנת לנצל את היתרונות של פתרונות האוורור זה בין היתר להשוות בין מייבשי אוויר ומסנני אוויר. על בסיס השוואה מן הסוג הזה, קל יותר לדעת באיזה מתקנים להתמקד ועל מנת לשים את האצבע גם תוך כדי השוואת מחירים.

הדרך הנכונה להשוות מחירים של מייבשי אוויר ומסנני אוויר מתחילה בהתייעצות עם אנשי מקצוע. כמו בתחומים אחרים, גם בתחום האוורור מידע שווה כסף ויכול להביא לידי ביטוי את הצרכים האישיים של כל לקוח. במידה והלקוחות לא מקבלים את האינפורמציה הנדרשת, הם עלולים להשקיע במוצרים שלא מתאימים להם או לפספס הזדמנויות טובות ומשתלמות על מייבשי ומסנני אוויר איכותיים.

פרמטרים להשוואת מחירים

אחרי התייעצות עם אנשי מקצוע של חברות כגון טריו אייר מדחסים, ניתן כבר להיכנס לעובי הקורה ולהשוות מחירים על בסיס פרמטרים אחידים. הפרמטרים שבהם משתמשים כדי להשוות בין מחירים של מייבשי אוויר ומסננני אוויר  למשל כוללים את הנושאים הבאים:

א. מפרט טכני – יש הבדל מהותי בין מייבש אוויר לבין מסנן אוויר, אבל בשני המקרים משתמשים במפרט הטכני כדי לקבל אינדיקציה טובה יותר לגבי התמורה למחיר. מצד אחד, התפקיד של מייבש אוויר הוא לייצב את לחץ האוויר על ידי אגירת אספקת עודף וחוסר ספיקה בזמנים קצרים. מן העבר השני, יש את מסנן האוויר שתפקידו לנקות את האוויר בחלל הפנים. בכל מקרה, את המפרט הטכני בודקים מראש כדי לבדוק איזה דגם מתאים לאיזה צורך ומטרה.

ב. מוניטין של היצרן – גם מייבשי אוויר וגם מסננני אוויר הם מסוג הפתרונות שקונים פעם אחת בהרבה מאוד שונים. בניגוד למזגן למשל שאותו מפעילים ומדליקים לסירוגין לכל אורך השנה ובעיקר בקיץ, מייבשי אוויר ומסנני אוויר פועלים ברצף במפעלי תעשייה, במחסנים, באולמות, בבנייני מגורים ולעיתים גם בבתים פרטיים. לכן, הכי חשוב לבחור מייבשי אוויר ומסנני אוויר אמינים שמיוצרים על ידי חברה מוכרת. עם זאת, כדאי גם לדעת שלמוניטין של היצרן יש השפעה על המחיר.

ג. זמני האספקה והתקנה – רוב הלקוחות שקונים מייבשי אוויר ומסנני אוויר משתמשים בשירותי חברות כגון טריו אייר מדחסים על מנת לתאם גם התקנה. אבל עוד קודם, כדאי לדעת מה זמני האספקה ביחס לצרכים של הלקוחות ובעיקר האם המחיר כולל את ההתקנה. במידה והמחיר הנקוב על גבי המוצר לא כולל את ההתקנה, רצוי לחשב אותו בנפרד כדי לגבש חוות דעת אובייקטיבית.

המלצות על מייבשי אוויר ומסנני אוויר

איסוף המידע הרלוונטי על מייבשי אוויר ומסנני אוויר לא מספיק אם רוצים ליהנות מהיתרונות שלהם בסקטור הפרטי, המסחרי והתעשייתי. במקביל, כדאי להתייעץ עם נציגי טריו אייר מדחסים לגבי כל שאלה והתלבטות ולנסות לאסוף כמה שיותר המלצות.

את ההמלצות מקבלים מחברים ובני משפחה במידה ובוחרים את מייבשי האוויר ומסנני האוויר לבית – או מקולגות, עובדים וספקים במידה ומתכוונים לשלב אותם במפעל, במשרד או בחנות. לבסוף, כל שנותר הוא לבדוק גם את המחיר ולהבטיח סינון מלא או ייבוש אפקטיבי של האוויר בכל תנא.

אולי גם תאהב...