חבילות אינטרנט לחו"ל
אינטרנט

חבילות אינטרנט לחו"ל

האינטרנט מחבר אותנו מכל מקום ואל כל מקום בעולם. באמצעות האינטרנט אנו יכולים לשלוח הודעה למישהו שנמצא במקום אחר לגמרי בעולם ותוך שניות ספורות הוא יקבל את ההודעה. ניתן לשלוח אימייל, להתכתב דרך אפליקציות ובאמצעות אפליקציות שונות וחיבור לאינטרנט אף אפשר להתקשר בחינם אחד לשני מכל מקום בעולם. כאשר אנו בחו"ל האינטרנט יכול לשמש אותנו גם עבור GPS ומציאת מקומות שונים באזור שזר לנו, לחפש אנשי קשר, טלפונים, כתובות ופרטים נוספים על האטרקציות והמקומות שאנו רוצים לבקר בהם ועוד. מסיבות אלה ואחרות, אנשים כבר לא עושים כמעט חבילות שיחה לחו"ל אלא מעדיפים פשוט לעשות חבילות אינטרנט לחו"ל.

ההבדל בין אינטרנט ביתי לאינטרנט בחו"ל

כדאי לדעת שיש הבדל בין האינטרנט הביתי לאינטרנט בחו"ל. האינטרנט הביתי מבוסס תשתיות של כבלי תקשורת העוברים מתחת לאדמה ומתחברים למחשב שלכם בבית באמצעות מודם תקשורת המחובר פיזית למחשב וממנו לארון התקשורת שלכם. כך המודם מחבר את המחשב שלכם לאינטרנט ואז חברי הבית או מחשבים נוספים בו יכולים לגלות על הWIFI של האינטרנט הביתי שלכם. כאשר מדובר באינטרנט בחו"ל תצטרכו סים ייעודי של חברת התקשורת שלכם או של ספקית האינטרנט שלכם המציעה חבילות אינטרנט לחו"ל. כעת כדי להפעיל את האינטרנט תצטרכו להפעיל את האופציה במכשיר אשר מאפשרת נדידת נתונים במכשיר. כך הנייד שלכם יוכל לגלוש על חבילת האינטרנט הרגילה שלכם ולא על WIFI. שימו לב כי ללא החבילה, גלישה רגילה בחו"ל תעלה לכם המון כסף ויש לשים לב לכך.
עומדים לטוס לחו"ל? הכינו את עצמכם עם חבילת אינטרנט משתלמת במיוחד:
יהיה לכם יותר קשה לעשות חבילת אינטרנט בחו"ל ולכן מומלץ להכין מראש את חבילת האינטרנט שלכם כבר מהארץ. קבלו הצעות מחיר מעניינות ובחנו את האופציות העומדות בפניכם ובחרו את החבילה המתאימה לכם ביותר. חבילת אינטרנט כזו שתספק אתכם מבחינה נפח ומהירות גלישה עד סיום הטיול שלכם, בין אם הוא 3 ימים, שבוע או כמה חודשים. היכנסו כעת לאתר של טריפל C לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור חבילת אינטרנט לחו"ל עם נפח גלישה גבוה במיוחד כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי עלויות מפתיעות כשתחזרו לארץ.

חבילות אינטרנט לחו"ל טריפל סי

היתרונות והחשיבות של חבילת אינטרנט בחו"ל:

  • מאפשרת לכם למצוא את הכתובת או המידע שאתם מחפשים על בתי מלון, אטרקציות ועוד.
  • החבילה מאפשרת לכם להפעיל GPS בחו"ל ולהיעזר גם בגוגל מאפס ובהוראות הגעה באמצעות האינטרנט.
  • שימוש בגוגל טרנסלייטור כשצריך.
  • להזמין מונית לא משנה היכן אתם נמצאים בעולם.
  • לתקשר לחברים ובני משפחה בישראל ולעדכן אותם במצבכם.
  • להפעיל וואטסאפ ולהתכתב עם יקיריכם, לשלוח להם תמונות ועוד.
  • לצלם ולהעלות תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות, ליוטיוב ועוד.
  • וכמובן עוד שימושים רבים ושונים לאינטרנט שהולכים אתכם לכל מקום בעולם.

איך לבחור חבילת אינטרנט לחול?

יש כמה דברים שאתם רוצים לבדוק בחבילת האינטרנט לחו"ל. ראשית ואולי החשוב מכל הוא נפח הגלישה שלכם. אם נפח הגלישה שלכם יגמר מהר אתם תשלמו הרבה כסף על החריגה מהחבילה ואתם רוצים להימנע מזה ככל האפשר. קחו בחשבון שצפייה בסרטונים למשל סוחבת חלק גדול מנפח החבילה שלכם לעומת גלישה רגילה בעמודי מידע שונים. דבר נוסף שאתם רוצים לבדוק מלבד המחיר של החבילה הוא מהירות הגלישה שלכם. דברים נוספים: האם מגיעות שיחות והודעות עם החבילה? האם ניתן להשתמש באפליקציות כמו וואטסאפ ואחרות ללא תקיעויות וחששות שמא זה לא יעבוד מסיבה כלשהי בשל הזרמת נתונים לקויה או חיבור פיראטי לאינטרנט? ועוד.

עקבו אחרינו גם ברשתות החברתיות:

טריפל סי פייסבוק

טריפל סי יוטיוב

אולי גם תאהב...